Corepages en genvej til brugerorienteret design

Det er kun ca. 50% af dine kunder der ser forsiden af din hjemmeside. De andre 50% lander efter en Google søgning eller et klik - direkte på en underside. Det gør de fordi de har søgt specifikt efter en bestemt ydelse eller et produkt. Nu skal du så spørge dig selv om din kunde kan forvente at finde alt relevant information på netop den specifikke underside de er landet på? Svaret vil i langt de fleste tilfælde være nej.

CORE PAGE modellen tager udganspunkt i den specifikke side kunden lander på. Den tager udgangspunkt i brugerens hensigt. Hvad vil de opnå? Hvorfor besøger de din side? Og sidst men ikke mindst så tager modellen også udgangspunkt i dine forretningsmål. Hvad er det din virksomhed vil opnå?

Modellen er visuel, og gør det let at tænke som kunden. Efter kort tid med modellen vil du allerede have forbedret brugeoplevelsen for kunden markant. Hvilket jo kun gør dine chancer for salg bedre!