B2B features, i Magento 2:
Herunder standard features i Magento 2, der er relevante for dig som ønsker en B2B shop:
Bruger konto
Dine bruger kan oprette en konto, hvor de kan oprette deres standart leveringsadresse og se deres tidligere bestilte ordre, samt genbestille.
Storefronts
Mulighedfor at lave en unik storefront med eget logo, design, sprog, varesortiment, priser, mm. pr. kunde.
Moms & rabatregler
Priser med eller uden moms. Mulighed for adv. rabat på kundegruppe niveau
Varelister og kort
Mulighed for at tilpasse varelister og varerkort, med eller uden priser før login.
Fordele, i Magento 2:
Vores standard Magento B2B webshop er udviklet med standard funktioner, der er selvudviklet og i meget høj kvalitet. Du får konkret følgende med, når du køber ny B2B webshop hos os:
Magento B2B webshop
Nem at opdatere
Professionelt webdesign
Tilfredshedsgaranti
SEO venligt
Nemt at optimere til Google
Forhandlerkort
Baseret på Google Maps
Mobiloptimeret
Mobil, tablet og desktop
Browser-kompatibelt
Understøtter vigtigste browsere
Høj hastighed
Hurtig load-tid
Brugervenligt
Nemt at opdatere tekster og fotos
Har du brug for tillægsydelser?
- Avanceret søgning
Øger konvertering til salg. Gør det let for kunden at sortere i produkter og finde præcist det han eller hun søger. Fx mærke, farve eller størrelse.
- One-step-check out
Øger konvertering til salg. Gør det ekstra nemt at gennemføre købsprocessen, da alle formularfelter er samlet på én side.
- Integration økonomisystem
Tidsbesparende integration til fx e-conomics, Visma, Navision og C5 med synkronisering af fx produkter, ordreindgang, fakturering, kundedatabase m.m.
- Integration betalingssystem
Vi anbefaler integration til E-pay som den primære betalingsgateway, da E-pay har de væsentlige betalingskort til internethandel i Danmark. Mobilepay og Swipp kan tilkøbes.
- International webshop
Vi har erfaring i udvikling af internationale webshops. Sprogversionering, søgeoptimering, momsregler, fragtløsninger og betalingsgateways.
- Formular
Vi udvikler alle former for Call-to-action formularer. Kontakt os, Ring mig op, tilmeld nyhedsbrev, tilmeld konkurrence, søg job m.m.
- Forhandlerkort
Ud fra Google Maps API udvikler vi forhandlerkort. Integreret med IP tracking kan kortet finde de nærmeste forhandler.
- Fragt
Vi udvikler integration til fx GLS eller Post Danmark, hvor pakken oprettes automatisk, track & trace funktion oprettes automatisk og en pakkelabel printes automatisk.


21%
Forbedring af afvisningsprocent!
Re-design og kodning af ny Magento shop til House of Amber


164%
Stigning i online omsætning
Udvikling af ny responsivt B2C webshop, med fokus på trafik og salgskonvertering.


157%
Stigning i trafik!
Udvikling af nyt responsivt website, med fokus på præsentation af produkter og forhandlere.


150%
Forbedret load hastighed!
Udvikling af ny responsivt webshop, med fokus på præsentation og salg af fiskegrej.


229%
Stigning i online omsætning!
Udvikling af ny responsivt B2C webshop, med fokus på salgskonvertering og synlighed.


94%
stigning i online omsætning
Udvikling, design og markedsføring af komplet digital platform i form af webshop forhandlershop og intranet.
Læs, hvad kunderne siger!
Se flere kunde udtalelser på trustpilot
DanDomain om onlineBRAND
onlineBRAND er et digitalt webbureau, som favner bredt. Det er en 360 graders virksomhed, som kan alt fra hjemmeside- og webshop design til strategi, SEO og meget mere. Vi er enormt glade for, at de er vores samarbejdspartner, da vi med dem på holdet kan tilbyde vores kunder en full service løsning, hvor de kan få hjælp til alt fra design til en billig webshop eller markedsføring på Google. De er professionelle hele vejen, og vi sætter pris på deres altid høje faglige niveau samt deres unikke evne til at skabe gode resultater for vores kunder. Læs mere om Dandomains webshop løsninger.
Mads Bloch Lemvigh
Online Marketing Specialist
Forståelse for B2b handel
Da vi valgte bureau partner, var det vigtig at vi fandt en samarbejdspartner, der havde vide og ekspertise indenfor online B2b handel. Med onlineBRAND som partner har vi fundet en samarbejdspartner, der engagere sig i vores forretning.
Bent Ransborg
Kingsmoor petfood, ejer
400% Stigning i salg af sko!
Vi kan konstatere at vores omsætning er steget naturligt med omkring 400% siden første kvartal sidste år, hvilket må siges at være ekstraordinært i et så presset marked. For denne succes må vi give æren til den solide kvalitet, vi har fået i shoppens funktionalitet og fine visuelle udtryk, der taler for sig selv. Endvidere viser tallene, at det har båret frugt at lade onlineBRAND sætte rammerne om den organiske SEO. Under forløbet ville vi bestemt ikke være foruden, at OnlineBRAND altid har stået klar på sidelinjen med yderst kompetent rådgivning om både praktisk og strategisk.
Emil Salzer,
Green Comfort A/S
Stenform blev til Lieblings!
onlineBRAND har været med på rejsen fra vores smykker hed Stenform og vores digitale platform var bygget op omkring en forhandlershop - til i dag, hvor vi har lanceret Lieblings smykkeserien, der både er en succes hos forhandlere og på nettet, hvor vi sælger serien på lieblings webshop. Jeg er meget glad for vores samarbejde med onlineBRAND, der har stået for både Stenforms og Lieblings digitale platform. I dag står de for løbende drift og support samt vores digitale markedsføring – primært i form af SEO, Adwords og facebook markedsføring.
Anne Brinch,
Lieblings, ejer
Digital bureaupartner med forretningsforståelse
ALLNRG Group A/S er en af verdens førende serviceudbyder inden for vind, gas og olie industrien. Vi har i onlineBRAND en digital bureaupartner, der forstår vores forretning og digitale forretningsmål og samtidig kan håndtere mange og forskellige digitale opgaver på tværs af organisationen. De har på forholdsvis kort tid hjulpet os med at udvikle flere websites på tværs af koncernen, hvor det fx har været vigtigt for os at de overholder deadlines. Samtidig har de vist et stort engagement, der gør at vi trygt overlader den daglige drift og support til dem.
Per Hougaard,
ALLNRG Group
Hvordan er processen?
Vi har en indarbejdet proces fra afklaring til drift, som vi både styrer og tjekker af efter – lige meget om opgaven er stor eller mindre.
Analyse
Vi starter vi altid med indsamling af viden, sådan vi kan klæde det digitale roadmap på med pålidelig data.
Kommunikations oplæg
Når vi er blevet enige om målgruppe, marked og vores position. Visualisere vi i tekst og billeder - alle de tanker vi havde under analysen.
Planlægning + eksekvering
Uanset opgavens omfang, defineres der nu en tidsplan for de resterende opgaver i projektet. Hvorefter vi påbegynder implementeringen.
Overlevering + plan for drift
Ved overlevering underviser vi kunden i brug af systemet, inden de skal stå på egne ben. Hertil definere vi også vores rolle i forhold til den fremtidig drift.
Skal vi ringe dig op?
Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op inden for 24 timer.