Case: Øjenlågskirurg Stig Holfort

Stig Holfort henvendte sig til onlineBRAND, i slutningen af 2020, hvor ønsket om at få sin egen hjemmeside.

Kirurger - særligt de dygtige - oparbejder sig over årene oftest et særligt stærkt brand - vi blev derfor også hurtigt enige om at købe domænet www.stigholfort.dk sådan at der blev langt ekstra vægt på det personlige brand.

Sammen med stig arbejder vi nu løbende på at sikre synlighed på Google i de organiske resultater. Når man søger på relevante søgeord.

Vi rapporterer månedligt, linkbuilder og SEO optimerer hans website tekster.

Synlighed er dog ikke ensbetydende med salg - for når først du er fundet - skal du også overbevise. Og det gøres med Persuasive design teknikker. En specifik model, der sikre at brugerne der besøger sitet, bliver der, fordi det de ser er professionelt, ordenligt og føles rigtigt, det var det de "forventede" da de søgte på øjenlågskirurgi.

Vi arbejder altså Holistisk med SEO, for at sikre at den trafik vi skaber til websitet også konvertere til salg, det vil du også opdage, hvis du besøger Stig Holforts øjenlågskirurgi klinik's hjemmeside, her finder du nemlig allerede på forsiden CTA knapper, der leder kunden til at trykke på det vi ønsker, nemlig en knap der åbner "book en forundersøgelse".