Sælg mere med din e-mail signatur

Rigtig mange af os, sender mange e-mails dagligt. I mange virksomheder er e-mail den fortrukne måde at kommunikere med kunder og samarbejdspartnere på. Tænk over hvor mange e-mails du sender dagligt. I dag har jeg f.eks. sendt 23 mails, til 10 forskellige kunder. Havde jeg f.eks. et billede, et link eller en reklame der gjorde opmærksom på et tilbud eller et nyt produkt, ville jeg kunne nå ud til 100 potentielle kunder, på 10 dage. Du kan selv regne ud hvor mange kunder du har potentiale for at nå ud til med dit budskab.

Det er ikke alle produkter/tilbud der vil egne sig lige så godt som supplement til din e-mail signatur. Men måske kan du nå andre af dine mål? F.eks. vil en god trustpilot score altid styrke kundernes opfattelse af virksomheden, hvorfor et link til jeres trustpilot profil og en opfordring om at give sin mening til kende, være med til løbende at styrke virksomhedens trustscore.

Tror du ikke på effekten? Så lad det komme an på en prøve. Med Googles webadresseværktøj, kan du let lave en unik URL, du kan tracke på, sådan du i din Analytics, kan se præcist hvor mange der har trykket på et givent link! (Vil dog kun virke på links til det site, du har Google Analytics tracking på).

Skal du have hjælp til at lave en god e-mail signatur?

Kontakt os nu