Boost din online forretning ved at opstille forretningsmål.

Når jeg på kundemøder spørger: ” Hvad er jeres mål med hjemmesiden? ” bliver jeg 9 ud af 10 gange mødt med stilhed. Ofte skyldes stilheden at kunden simpelthen ikke tror, at en hjemmeside kan bidrage med specielt meget til at opnå virksomhedens forretningsmål om fx salg og øget indtjening.

Adskillige gange har vi hos onlineBRAND bevist det modsatte. Og det starter altid med at få identificeret virksomhedes forretningsmål. Når vi kender virksomhedens forretningsmål, kan vi lægge en målrettet strategi og udvikle kommunikation og design med kant og call to actions (CTA).

Jeg har overtiden specialiseret mig i e-marketingsstrategi og arbejder rigtig meget med at skabe trafik via. søgemaskiner, annoncer, nyhedsbrev mm. Herudover har jeg et skarpt fokus på konvertering af trafik til actions gennem et godt webdesign, en skarp kommunikation suppleret med ”persuasive design teknikker” og klare CTA’s.

Hvis der er én overordnet erfaring, som jeg har gjort mig, så er det at de virksomheder, der har opstillet klare forretningsmål, har langt lettere ved at opnå resultater. Derfor er noget af det vigtigste, som jeg kan give videre til dig: Opsæt dine forretningsmål!

Når du har haft et par dage til at tænke over dine mål med din digitale tilstedeværelse, er du meget velkommen til at kontakt mig. Så skal jeg hjælpe med at fortælle, hvordan du skaber resultater! Hvis du synes det er svært at opsætte målene, så hjælper jeg dig gerne på et møde. Første møde gratis - og det efterfølgende arbejde alle pengene værd!

Skrevet af + Daniel Due